JAPO tiedotteet

JAPO tiedottaa tällä sivulla yleisiä tiedotteita tuotteista ja palveluista.

Muita tiedotteita: JAPO tiedotteet | Häiriötiedotteet

IPTV:n tallennusominaisuus paranee 11.1.2022 alkaen
07.01.2022 10:42

IPTV:n tallennusoiminaisuus paranee päivityksen myötä tiistaina 11.1.2022 klo 14.00 alkaen.

Merkittävä parannus on se, että sarjatallenteet eivät enää jatkossa tallenna ohjelmien uusintoja.

Jotta saat muutoksen voimaan, sarjatellenteet tulee luoda uudelleen.

Ohje:

1) Valitse boksivalikosta "ARKISTO" -> sarjatallenteet. Tästä näet tällä hetkellä tekemäsi sarjatallenteet.

2) Poista vanhat sarjatelleenteet valitsemalla "OK" ja "Poista"

3) Mene tämän jälkeen ohjelmaoppaaseen ja aktivoi uudelleen haluamasi sarjatallennukset

 

Tarvittaessa asiakastukemme palvelee arkisin klo 9-16

p. 06 557 0124 tai asiakastuki(a)japo.fi


 

Sopimusehdot

Yleiset sopimusehdot

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
www.kuluttajariita.fi

Sopimusehdot yrityksille

Viestintapalvelujen sopimusehdot


Myymälän aukioloajat:
ma - pe 9 - 17
la 10 - 14
         

Asiakastuki:
ma - pe 9 - 16
(06) 557 0124
asiakastuki@japo.fi

Sivusto tehty JAPO Webeditorilla