• Täyden palvelun tietoliikenneyhtiö
  • Asiakastuki 06 557 0124 (Ma-Pe 8-16)

1.1.2024 alkaen asiointi Kauppakatu 10:ssa tapahtuu vain ajanvarauksella

3.1.2023
Ajanvaraus:

Mikäli halut asioida Japon toimitioissa henkilökostaisesti varaa aika asiointia varten puhelimitse:
Japo vaihde: 06 557 011 (arkisin 8-16)

JAPO Asiakastuki:
Japo Asiakastuki palvelee normaalin tapaan:

puhelimitse 06 557 0124 (arkisin 8-16)
sähköpostilla asiakastuki@japo.fi (arkisin 8-16)
verkkosivujen Chat-palvelussa (arkisin 8-16)

Yritysten huoltokutsut:

1.1.2024 alkaen keskitetysti:
puhelimitse 06 557 0124 (arkisin 8-16)
sähköpostilla asiakastuki@japoyhtiot.fi
* Muina aikoina yritysten huoltotilaukset puhelimitse numeroon 06 557 0019 tai sähköpostilla vikailmoitukset@japo.fi

Vikailmoitukset:

Vikailmoitusnumeroon p. 06 557 0019 (arkisin 8-16). * Muina aikoina puhelut ohjautuvat vikavastaajaamme.
Sähköpostilla vikailmoitukset@japoyhtiot.fi (arkisin 8-16)

Huomiothan, että yhtiön sometilit eivät ole virallisia reittejä vikailmoitusten jättöön!
Kun saamme vikailmoituksen tietoomme virallisten kanaviemme kautta, meillä on mahdollisuus pavella sinua parhaiten.

Löydät kaikki yhteystietomme: www.japo.fi/yhteystiedot