ongelmatilanteissa
JAPO Etätuki
Jos ongelmasi ei ratkea puhelimitse, asiakastukemme voi tarvittessa luoda etäyhteyden koneellesi.
- Lataa etätukiohjelma (TeamWiewer) tietokoneellesi
- Anna sen jälkeen etätuki-istunnon ID ja salasana etätuen antajalle
- Etätyhteys muodostuu ja etätuen antaja pääsee auttamaan sinua.
Vikatilanteessa
Jätä vikailmoitus
Voi ilmoittaa meille vikatilanteesta soittamalla:
p. 06 557 0019
Numeron palvelee arkisin klo 9-16.
Muina aikoina puhelusi ohjautuu vikavastaajaamme.
Tai jätä vikailmoitus sähköpostilla:
vikailmoitukset@japoyhtiot.fi
JAPO Asiakastuki
Avoinna arkisin klo 9-16
p. 06 557 0124
asiakastuki@japo.fi
Lue ensin ajankohtaiset häiriötiedotteet:
Vinkit ja usein kysytyt kysymyket
Webmail usein kysytyt kysymykset
JAPO Webmail usein kysytyt kysymykset Mikä on Webmailin suora osoite? Jos sinulla on japo.fi päätteinen ...
Lue lisää →
Suositellut WordPress-lisäosat
JAPO suosittelee kahden lisäosan asentamista ja käyttämistä kaikilla WordPress sivustoilla. WordPress lisäosat ovat:– Wordfence– WPS ...
Lue lisää →
Sähköpostin asetukset
Laitekohtaiset ohjeet Thunderbird asennus iPhone asennus Android asennus K-9 asennus Sähköposti: yleiset asetukset Voit lukea ...
Lue lisää →
Tietojen kalasteluviestit
Tietojen kalasteluviestit Kalasteluviestit (ns. phishing, huijausviesti) ovat yleistyneet viime aikoina hälyttävästi. Kalasteluviestillä tarkoitetaan sähköposti- tai ...
Lue lisää →
Roskapostin suodatus
Roskapostin suodatus Tarjoamme asiakkaillemme maksuttoman roskapostin suodatuksen. Roskapostit ovat todellinen riesa nykypäivänä. Roskapostiksi lajitellaan ei-toivotut ...
Lue lisää →