• Täyden palvelun tietoliikenneyhtiö
  • Asiakastuki 06 557 0124 (Ma-Pe 8-16)

Tuki ja vinkit

ongelmatilanteissa

JAPO Etätuki

Jos ongelmasi ei ratkea puhelimitse, asiakastukemme voi tarvittessa luoda etäyhteyden koneellesi.

  1. Lataa etätukiohjelma (TeamWiewer) tietokoneellesi
  2. Anna sen jälkeen etätuki-istunnon ID ja salasana etätuen antajalle
  3. Etätyhteys muodostuu ja etätuen antaja pääsee auttamaan sinua.

Vikatilanteessa

Jätä vikailmoitus

Voi ilmoittaa meille vikatilanteesta soittamalla:

p. 06 557 0019 

Numeron palvelee arkisin klo 9-16.
Muina aikoina puhelusi ohjautuu vikavastaajaamme.

Tai jätä vikailmoitus sähköpostilla:
vikailmoitukset@japoyhtiot.fi
 

JAPO Asiakastuki

Avoinna arkisin klo 9-16
p. 06 557 0124
asiakastuki@japo.fi

Lue ensin ajankohtaiset häiriötiedotteet:

Vinkit ja usein kysytyt kysymyket

Webmail usein kysytyt kysymykset

JAPO Webmail usein kysytyt kysymykset Mikä on Webmailin suora osoite? Jos sinulla on japo.fi päätteinen ...
Lue lisää →

Suositellut WordPress-lisäosat

JAPO suosittelee kahden lisäosan asentamista ja käyttämistä kaikilla WordPress sivustoilla. WordPress lisäosat ovat:– Wordfence– WPS ...
Lue lisää →

Sähköpostin asetukset

Laitekohtaiset ohjeet Thunderbird asennus iPhone asennus Android asennus K-9 asennus Sähköposti: yleiset asetukset Voit lukea ...
Lue lisää →

Tietojen kalasteluviestit

Tietojen kalasteluviestit Kalasteluviestit (ns. phishing, huijausviesti) ovat yleistyneet viime aikoina hälyttävästi. Kalasteluviestillä tarkoitetaan sähköposti- tai ...
Lue lisää →

Roskapostin suodatus

Roskapostin suodatus Tarjoamme asiakkaillemme maksuttoman roskapostin suodatuksen. Roskapostit ovat todellinen riesa nykypäivänä. Roskapostiksi lajitellaan ei-toivotut ...
Lue lisää →